apabila kita berdoa Allah mendengar lebih banyak daripada apa yang kita katakan, jawapan lebih daripada apa yang kita minta, memberi lebih daripada apa yang kita bayangkan
berdoalah.berusahalah.dengan.cara.sendiri ♥

fyka evonz

Fyka EvonZ Fyka EvonZ Fyka EvonZ Fyka EvonZ Fyka EvonZ Fyka EvonZ Fyka EvonZ Fyka EvonZ Fyka EvonZ Fyka EvonZ Fyka EvonZ Fyka EvonZ Fyka EvonZ Fyka EvonZ Fyka EvonZ Fyka EvonZ Fyka EvonZ Fyka EvonZ Fyka EvonZ Fyka EvonZ
hotstuff
semakin hari semakin sayang 
bila fikirkan balik macam bodoh pun ada jugak menunggu orang yg dah tak sayang kan kita lagi =)
walaupun hati ni menjerit2 kata sayang kata rindu nak ataupun tidak kena lah lepaskan orang tu jugak =)
bila balik dari perlis ke negeri sembilan lalu je KLCC aku rasa macam benci pun ada jugak =)
bagi aku KLCC tu KLCC PALSU ! haha. palsu sebab dengan janji2 bodoh antara 2 insan baru berputik =)
dulu mula2 bercinta bagaikan nak rak cakap sayang lah rindulah bila tak dengar suara !
bila dah diam macam ni huhh rasa macam siak pun ada jugak ..
erm..manusia ni memang tak pandai nak menghargai ke ek ? ?
menghargai orang yg menyanyanginya seikhlas hati. .
saya tak harap Allah balas apa yang awak buat tapi saya harap one day nanti awak akan rasa apa yg saya rasa sekarang.. =) sakitnya Allah je yg tahu ..
dulu nak dapatkan saya macam2 awak lakukan bila dah dapat awak buang saya jauh2 dari hati awak..awak buat saya macam orang asing ! wooww ! terima kasih la ye =) walau apa pun saya sayang awak ..jangan risau..saya tahu perkara mudah bagi awak adalah untuk lupakan saya =) saya tabik awak ! =) bagus !
kadang2 bila stalker awak,tengok awak dalam keadaan sedih saya rasa serba salah sangat sebab tak de kat sebelah awak saat2 macam tu =( tapi nak buat macam mana lagi kalau call and mesej pun awak abaikan ~
saya ni lemah kan ya Rabb pencipta bumi ?? masih rindukan orang yang dah buang saya. . tahu tak betapa sakitnya hati bila awak abaikan saya ?? mengenali diri awak adalah satu tanda tanya dalam hidup saya =(

3 ulasan:

  1. :) take care fyka. I try to make it better. Sorry for disturbing you.
    -amirul

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. dan saya xakan pernah lupaa buat pertama kalii ibu saya sukaa awakk . diaa xpernah ckp pada sesiapa sampai sekrang

    BalasPadam

CCTV

Elegant Rose

imanku